fredag 7 december 2012

Snötäckt & Magiskt

Vet ni att mitt hjärta bultar för den här hästen!!

Imorse fick Nanne på sig brodd & snösulor så idag hade jag bråttom hem från jobbet :D

 Nu ikväll gick han och jag ned till en helt snötäckt, orörd paddock och longerade, att se denna svarta skönhet röra sig mot den kritvita snön är ni får ursäkta mig " helt sjukt jääävla magiskt " jag longerade honom i galopp :) japp ni hörde rätt :D

Mmmm, mitt hjärta bultade Big Time! Att stå där med honom och se han göra det jag ber om och  den galoppen!!! så mycket kraft så explosivt och vackert, han är galet pampig och mäktig att se på när han jobbar...  My gadd jag är såld!!!

Nanne och jag har haft en liten dipp, när ingenting fungerade vi hamnade i en ondcirkel. Men jag tog hjälp av b.l.a Jan Kalman som jag lärde mig galet mycket av. Nu hoppas jag att han har möjlighet att komma ut i helgen. Det är med lite skräck blandade känslor som jag tar ut honom, för han är den mest BRUTALT ärliga person jag någonsin träffat, men han kan sin sak.


Några foton blev det inte eftersom det bara var Nanne och jag men stunden och bilden spar jag i mitt minne ,)

Ha en fin fredagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar