lördag 8 december 2012

Jobbat i paddocken

det har vi gjort idag i både skritt trav & galopp.

Snön gick en bra bit upp på Nannes ben så det blev jobba av. Tack vare Madde som pushade och peppade mig så blev det galopp i båda varven :D Tusen Tack Madde <3! Jag är så glad att jag gjorde det och att du nästan tvingade mig ;)

Jag har en liten grej som jag försöker jobba bort och det är att jag inte vill galoppera i paddocken eller volten som är nere på stranden, det känns så trångt och litet på något sätt sen så är det hörnen - typ rädd att gå omkull. Det är ju faktiskt såhär att jag är inte 15-25 år längre utan går sakta men säkert mot 40 :O och känner mig lite små stel och det kommer göra OOONNT om jag åker i backen, så är det.Skit löjligt jag vet.

Aaaja jag jobbar på det OCKSÅ ,)


Ohhhh! nu så här i skrivandets stund så får jag mess från Kalma :) Oj han kommer imorgon runt 11-12 tiden.. Kul:) men jag är säker på att det kommer bli ganska jobbigt både mentalt och fysiskt bara att bita ihop och ta till sig kritiken.

Ha en trevlig Lördag

1 kommentar:

  1. Jag e stolt och du behöver nån som säger till när du tänker för mycket ;) bra jobbat!

    SvaraRadera