torsdag 16 januari 2014

Aj det värker

Och gör ont i min kropp varje muskel.. Jag har börjat träna och igår morse var jag med på ett pass där vi tränade styrka, jag och pensionärerna. Märta 80 år går ned och kör plankan som om det var något hon gjorde varje morgon :O själv gick jag ut hårt med plankan men efter 15 sekunder föll jag, upp igen men denna gång körde jag med knäna i mattan knappt 30 sekunder så föll jag igen??! Märta 80 år hon låg där och körde plankan i 1 minut, hon hade säkert kört längre om hon hade fått bestämma... Jag var helt slut efteråt och kände att min kropp behöver sitta i en varm bastu. Men vart tog pensionärerna vägen?? det var bara jag i omklädningsrummet? Dom har gått och gymmat efter passet, dom står och styrketränar??!! Jag vet inte men jag får olustig känsla i mig! Jag ska iallafall inte ge upp för det här, jag ska gå på många pass till. See you at the gym ladies :D

1 kommentar:

  1. HAHAHA! Men tänk dig Linda 80 år, hon kommer att köra plankan i en timme utan problem!

    SvaraRadera