torsdag 5 december 2013

Jag har inte dött

Orkar bara inte nu. I bland är det en anledning till att man fattar vissa beslut, fast man vet inte om det just då, det är så här i efterhand som man plötsligt kommer på att aaaa vilken tur att jag iallafall gjorde si eller så. 

Det är bra med förändringar sägs det? av något negativt kommer alltid något positivt? Det kan vara jobbigt när man själv inte får välja sin förändring, det är någon annan som gör det åt en. 

Så, förlåt att jag är frånvarande, förlåt att jag inte gjort det jag borde men jag är snart på banan igen.. Bara inte just nu! 

En sak är säker jag ska fan i mej stå upp och fightas för min sak det är en sak som är säker.. Tänker hålla huvudet högt hela vägen. 


Men just nu spränger och dunkar det i mitt huvud, behöver nog blunda och sova lite. 

God natt. 

1 kommentar:

  1. Jag vet ju inte vad som hänt, men säg till om du vill att jag gör lite extra i stallet just nu, det är absolut inga problem! <3

    SvaraRadera