tisdag 17 september 2013

Tisdagsmorgon

Och kaffet i högsta hugg. Just nu känns det som jag bara vill ta mig igenom dagarna så fort som möjligt.

En sak som irriterar mig jättemycket eller jätte mycket det här den här nya flugan som kommit upp det sista året, SÄRSKRIVNING. Jag älskar att sär skriva ord hehehe :) dessutom så skriver jag som jag pratar, älskar det med :D

Jag förstår absolut att man måste lära sig skriva korrekt osv speciellt i vissa sammanhang. Men kom igen det behöver ju inte bli någon jäkla hetsjakt. 

Nä, här inne skriver jag precis som jag vill och kanske får ni läsa inläggen några ggr innan ni fått ihop mina meningar :D 

Inte för att någon någon gång klagat när jag skriver, varken här eller någon annanstans utan jag bara stör mig nu mer på alla inlägg på bla fejjan om särskrivning.

Ha en fin tisdag

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar