lördag 17 augusti 2013

Gäsp

Vaknade 04:38 av att det regnade, satte mig käpprätt upp i sängen och min första tanke ahhhhh hästarna är ute Chiquita får inte bli blöt och kall, nu står hon där och fryser..... Kastade på mig kläder och gick till stallet det första som slår mig är att gu va varmt det är ute, det andra är att det knappt regnar. När jag kom till hagen så gick dom där och betade i lugn och ro och blev skit rädda och kastade sig iväg när dom plötsligt såg mig :O

Nu tog jag in dom ändå för hade jag inte gjort det så hade det med all säkerhet börjat ösregna när jag var hemma igen. Nu står dom iallafall inne och mumsar hö.

När jag var på väg hem så sprang en grävling framför fötterna på mig, jag blev jätte rädd säkert den med, vi kom alldeles för nära varandra. Men coolt, så nära har jag aldrig varit en grävling, ser ju ut som en björn fast i mindre format när dom rör sig.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar