onsdag 17 juli 2013

Prinsen

Nanne är såld! Usch så jobbigt det är att skiljas från en vän, hemskt faktiskt. Jag räknar med att han hämtas någon gång i nästa vecka. Fina, fina prinsen, jag är så glad för den här tiden som jag haft honom och i framtiden blir det helt klart en frieser utan tvekan. Men nu ska jag pausa med stor häst och bli ponny morsa ett tag, ni vet springa och mocka, curla ungar och ponnier, betala massa pengar MEN förhoppningsvis få en massa glädje och mys också :D Imorgon kväll åker vi till Nykvarn och stall Hanstavik för att provrida en D-ponny. Jag hoppas på den ponnyn tror den skulle passa oss väldigt bra, vi har en till intressant ponny men den här kommer först.

Lite tunga dagar nu men det ordnar sig, Nanne kommer få det super fint, hoppas jag verkligen!
Den dagen jag letar ny häst till mig så kommer det bli svårt att toppa honom, jag kommer vara kräsen när det gäller psyket hos hästen...

Natti Natti det är jobb imorgon igen ,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar