fredag 26 april 2013

Tung dag & tankar som snurrar

Idag känns det bara olustigt på något sätt. Fick trist meddelande idag ang Selbora, hon är ju min allra första häst och ännu lite speciell för mig. Hon har väl om jag förstod det rätt blivit utdömd och ska tas bort. Mina tankar börjar snurra direkt om jag borde ta hem henne hon kanske kan gå och skrota här hemma i hagarna, vi kan gå ut och promenera i grimma, jobba lite med hennes attityd ;) . Eller nä jag kan för sjutton inte ta hem en sjuk häst..,??? Hon kanske inte ens kan gå här i hagarna. Nej jag vet ingenting just nu!!

Jag har ju Nanne men det känns faktiskt som han kan vara på väg till nya äventyr, och det känns jäkligt jobbigt det med... Om han blir såld? ska jag ha någon mer häst? eller ska jag bara lägga ner det??..

Nä fy bubblan ikväll är det jobbigt värre..,

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar