lördag 27 oktober 2012

Kalman in the paddock

at stall Dånängen.

Ja vad skall jag säga? Vilken upplevelse.

Jag är 199% säker på att både jag och Nanne är mentalt helt slut efter dagens hästhanterings kurs med Janne.
Från det att han kom så jobbade jag intensivt med att läsa av Janne, vem är den här människan? Nu ikväll så tänker jag att, det är mannen som kan tala med hästar, han är också den mest brutalt ärliga människa som jag träffat i mitt liv, och med en heldel humor och vänlighet! Att stå och försöka prestera det han precis har gjort med hästen samtidigt som jag hör han flera gånger ropa till mig "vad fan håller du på med människa" shit! Jag var ju så sjukt nervös, herregud människa det hajjar du väl :))

Vad han ville se från min sida var kanske lite mer pondus lite power?? Nästa gång ska någon få filma så får ni höra honom, Hahaha jag var svimmfärdig stundvis :)))))

Kathy och Micke var med som åskådare, dom kan intyga att jag försökte verkligen, eller hur visst gjord jag??? B-)

Allt han sa allt han gjorde var en aha upplevelse. Det här är det bästa jag gjort. Han är kommer igen om två veckor. Jag har tre läxor som jag ska öva på.
Önska mig lycka till :D

1 kommentar: