fredag 17 augusti 2012

Paket att hämta

Hej alla fina, idag är det äntligen fredag, jipppyyyyy :D
Jag har ett paket att hämta ut från www.Grand-Prix.se  :) Om jag inte minns fel så är det två st  Myler bett och ett remont träns samt ett bettlöst träns. Jag är så sugen på att pröva det bettlösa tränset på Nanne :D

Grand Prix hade sjukt bra rea speciellt på bett, Myler betten är ganska dyra så det känns jäkligt bra att jag fick med mig dom ;) han har ett Myler bett nu som jag fått låna och det funkar riktigt bra. Nanne tar ju gärna bettet i galoppen och sticker och jag måste säga att med det Myler bett som han har nu så har det blivit lite bättre. I helgen ska han och jag dra ut på fälten igen :) hmmm, jag undrar om vi inte ikväll ska klättra, skritttur imorgon och så blir det galopp ute fälten på söndag.

Bilder kommer när jag hämtat ut grejerna.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar