onsdag 29 augusti 2012

Långt ifrån häst

 Idag ganska alldeles nyss faktiskt så var jag inne på Åhléns smink avd. För att köpa en ny foundation för min var slut. Detta märke som jag skulle köpa har jag haft i 5 år så man kan säga att jag är väl känd med det och dess tillbehör. Expediten börja lägga ut och berätta om märket o.s.v tills jag talade om att jag använt detta märke i många år.
De där expediterna är ju jäkligt chica fina, snygga och SUPER trevliga, faktiskt jag menar det :D

Nu när jag var där så var röda mattan ut rullad och det var massa vakter och folk inne på Åhléns och dumt nog så frågade jag var det var för event som alla väntade på och då berättade hon att Lady Gaga skulle komma dit och på ett väldigt trevligt och artigt sätt frågar hon också mig OM JAG VET VEM LADY GAGA ÄR?????? Jag svarade, absolut det vet jag samtidigt som jag tänkte men snälla söta flickan jag är INTE 70 + jag är BARA 30 ++ hallååååå :O
Jag blev liksom förnärmad tror jag eller så börjar jag kanske bli ålders nojjig ;) faktum är att det var en traumatisk upplevelse. Hela grejande var att hon talade liksom till mig som om jag vore gammal och det var jag nog i hennes ögon. Jag upplever mig själv som ung faktiskt men nu börjar jag tveka. Iallafall, jag stegade ut från Åhléns och satte mig på pendeln ut mot landet :D

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Oj oj. Jag är fortfarande lite paff efter följande fråga från en kollega för ca ett år sedan: "Såg du kungen och Silvias bröllop på teve?" (och han menade alltså kungen och Silvia, inte Daniel och Victoria). Jag var inte ens född då. Det gav mig en rejäl tankeställare, hur gammal ser jag ut egentligen?!

    SvaraRadera