måndag 13 augusti 2012

Godnatt

Avslutar måndagen med en bild :))

4 kommentarer:

  1. Hej, snubblade över salu-annonsen på Blocket när jag tittade efter medryttarhäst. Trevlig blogg och supervacker Nanne! Det är inte aktuellt för mig att köpa häst just nu (har småbarn) men om du eller någon annan hästägare i Salem behöver medryttare får du hemskt gärna höra av dig. Jag är vuxen och bor i Rönninge.

    SvaraRadera
  2. Hej hej.

    Tack för din kommentar :)Det kan absolut vara aktuellt med en medryttare. Du får gärna mejla mig linda75hall@gmail.com och berätta lite om dig själv.

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag saknar Nanne! Och stallet... Jag flyttade till Berlin i måndags och jag har det superbra här :) tänkte bara berätta det :) hoppas allt är bra med dej och familjen och djuren :) kram från ett väldigt varmt Berlin!

    SvaraRadera