fredag 29 juni 2012

Semester veckan

Går mot sitt slut. Vädret har varit si sådär faktiskt men det spelar inte så stor roll för min syster med familj har varit här sedan förra torsdagen och det har varit hur mysigt som helst :) dom åker hem till Norge på söndag. Jag börjar jobba, men bara i två veckor sen är det ledigt igen.

Jag måste säga att det har varit en händelserik vecka: på midsommarafton åkte mamma in med ambulans till akuten för hjärtat, jag har haft en rejäl förkylning hela ledigheten och typ gått på Ipren sen åkte jag av hästen så kroppen har varit helt trasig och sist men inte minst så blev lilla Eli tagen av räven i torsdags :( stackars liten men hon har det bra i kanin himmelen.

Ha en fin fredag alla.

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Gud vad jag saknar Nanne och ridningen! Och jag måste bara säga att jag är så tacksam för att jag fick hjälpa till det senaste halvåret med Selbora/Nanne. Just nu mår jag nästan lite psykiskt dåligt bara för att jag inte håller på med hästar längre, saknar det så enormt mycket. Hoppas allt är bra med dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisa

      Här är allt bara bra. Hoppas allt är bra med dig :) börjar du bli redo för Berlin? Du får gärna komma och rida någon dag.

      Jag har råkat raderat min kontaktlista i mobilen kan inte du mejla över ditt nr?

      Kram kram

      Radera
    2. Jo då, jag börjar bli redo för Berlin! Är lite småspänd! Skulle vara superkul att komma och rida nån dag! Jag kommer nog ner till Sthlm om några veckor och då kommer jag jättegärna och rider! Mitt nr 0705267764.

      Radera