onsdag 27 juni 2012

Ajajaj

Fan va ont jag har i kroppen idag!!!
Nanne har en enda olata och det är att i galoppen så sparkar han bakut och bockar. Igår fick han till slut av mig :/ och jag kan säga att han gör det inte för att han på något sett har ont eller så utan ren testning och olata, big time. Jag hoppade upp igen och skrittade bort till skogen där jag galopperade av bara sjutton så fort han saktade ner så drev jag på honom, efter det skrittade vi till en kanon brant backe och klättrade. Han var så slut när vi kom hem.

En sak vet jag nu och det är att han inte ska gå på vila i flera dagar - han ska ridas 5-6 dagar i veckan kanske fler beroende på hur han ridits. Och det här med att han bockar och sparkar bakut ska bort!

Gick till hagastugan spa idag och fick massage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar