torsdag 29 mars 2012

Mys Mys på hög nivå

Guuuuu vad jag och Sellan har myst i hagen nu ikväll :O) hade hon kunnat lagt sig i knät på mig så hade hon nog gjort det:)) hon vill gärna vara med sin stora mule i mitt ansikte och vi har pussats hur mycket som helst. Hon blev bort jagad lite då & då av Moonis men kom direkt tillbaks för att bli klappad och få uppmärksamhet igen.

Selbora är ju en ganska tuff brud men tar man sig bara tid och sätter sig i hagen så kommer hon ganska snart fram och vill hälsa och gosa för fullt.
Egentligen samma sak i boxen sätter man sig ner en stund där så vill hon snart gosa och bli borstad.
Det är det här som är så skönt när man har hjälp, hon är riden, det är mockat och fixat för morgondagen och jag kan gå dit om jag vill och bara mysa och pyssla om henne, tror att det är just det här hon behöver mitt stora hjärta <3

Bilder kommer i ett nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar