fredag 10 februari 2012

Sitsträning

Äntligen fredag, gud så skönt!

Söndagen den 26 februari tror jag det blir så kommer Lina Zacha ut till mig för att hjälpa mig med sitsen och förhoppningsvis endel annat. Hon åker på turneer, gå gärna in på hennes sida och läs. Finns det någon mer som vill komma med sin häst till Rönninge den dagen så går det jätte bra ju fler vi är desto billigare blir det per person även om man bara blir 2 st :)
 
http://www.linazacha.com/index.html

Jag vill göra allt i listan nedan :) men jag valde sitsträning som nummer1

Dessa tjänster erbjuder Lina
  • Grundhantering
  • Problemlösning, t.ex. lastning, hanteringsproblem, ridproblem.
  • Longering
  • Löslongering
  • Trickträning
  • Miljöträning
  • Rädslehantering
  • Dressyr, från grunden till högre skolor
  • Hoppning, anti-stress, vägar, lösgjordhet
  • Precisionsridning med bommar och koner
  • Sitsträning
  • Ridning utan träns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar