fredag 12 augusti 2011

Shopping

Idag har jag klickat hem några saker som jag anser att jag är i stort behov av *) hos Stablestore
http://www.stablestore.se/ ett par svarta Tretorn Advance :) en Euro Lite ridhjälm svart och ett par svarta ridbyxor. Jag valde först marinblå ridstövlar men dom var så klart slut och marin blå hjälm men då inte stövlarna fanns så blev det svarta och svart hjälm. Kanske lite tråkigt men klassiskt och ändå snyggt.
Det var min tur nu Selbora har precis fått ett jätte snyggt regntäcke i Sverige färgerna marinblå botten med smala gula ränder så snyggt, 2 nya grimmor sen har hon fått mag & tarm som verkligen har visat resultat så det fortsätter vi med och hon har fått Glucosamin som ska vara väldigt bra. Jag ska nog ta kort på hennes grejer och slänga ut här så får ni se :)

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar