måndag 6 juni 2011

Medryttare & fixardag

Jag har nog inte berättat att vi har en ny medryttare till Selbora som heter Wilma och är en jätte gullig tjej. Idag har Wilma & Cornelia ridit tillsammans :)

Wilma har ganska så precis börjat rida Selbora och det går kanon bra. Selbora är ju en ganska stor dam i sina bästa år ;) det blir mycket häst att rida och hon är dessutom rätt så tung riden. Jag blir så galet imponerad av dessa tjejer, unga och fjäderlätta men med så mycket kunskap,självsäkerhet, vilja  hanterar dom dessa stora djur. Dom lär mig hur mycket som helst ;)


Jag blev så glad när jag kom ner till stallet för att titta hur det gick, då var tjejerna inklusive Mathilda i fullgång med sadeltvätt tränstvätt samt städning i stallet.

Stort tack för hälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar