söndag 1 maj 2011

6 kommentarer:

  1. Min lilla ängel! vad manen har blivit lång, jag som ryckte den hela tiden
    X) //madde

    SvaraRadera
  2. När får man komma och hälsa på då?=)//madde

    SvaraRadera
  3. oj, du vet nog inte vem jag är så ska presentera mig. Jag är den som hjälpte anna med att rida till Sellan och har ridit henne ända tills hon åkte till er. saknar henne och följer din blogg dagligen :) anna har lovat att jag ska få träffa er och hälsa på Sellan. Hoppas på ett svar :) //madde

    SvaraRadera
  4. Självklart är du välkommen att hälsa på henne. Sellan vad fint det ska jag kalla henne :)

    SvaraRadera
  5. haha tack och gör det har kallat henne sellan sen jag träffa henne :) föresten har nån sagt till er att jag lärt henne att buga?? har du Facebook? så skulle men kunna prata i chatten :)pussa på sellan från mig// madde

    SvaraRadera