måndag 25 april 2011

inlägg

Det har varit dåligt med inlägg sista tiden men nu ska jag försöka komma igång igen :) Men vi har ridit på som vanligt. Igår kväll hade Emelie en
 lektionsridning med mig det var kul och behövdes, nu har jag några saker att jobba med, jag har inte ridit så mycket i paddocken för det är ganska svårt att rida ner där och bara rida runt liksom själv! Men nu har jag några övningar som vi ska träna på både i paddocken och när vi rider ut :) jag måste öva mer på min hållning + lite annat det där med hållningen var jag inte så förvånad över men det är en ganska cool känsla när man känner skillnaden på sin ridning bara genom att sitta rätt i sadeln, jobba jobba.

Nu i sommar kommer det en instruktör hit och har lektioner för oss som har häst här det ska bli jätte kul Selbora och jag ska absolut vara med på det. Vi blir ju bara en 3-4 st :)

Selbora är brunstig och hur kär som helst i valacken som hon bla går med i hagen dom är riktigt söta <3 i vanliga fall är hon ganska tuff mot honom, hon är ju ett sto liksom :O

Kort och gott Selbora mår toppen och det gör jag med <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar