lördag 19 mars 2011

Skogsrunda

Idag har C och jag ridit tillsammans, kul att ha sällskap när man rider. C red på smulan. Hon tog med mig på en skogsrunda som var lite för avancerad för mig kände jag, vid ett avsnitt på skogsturen var jag på väg att hoppa av och leda :/ + lite irriterad på C som jag hörde hela tiden, kom igen mamma öka lite!!! Ehhhh nä jag vill liksom komma hem hel:D den där skogrundan får hon ta när hon rider med tjejerna.

Det var ju nästan så jag hängde kvar i trädkronorna och Selbora gick vidare :D)) grenar och kvistar över allt branta stup smala stigar snäva kurvor. Men vilken träning för Selbora och inte minst mig. Selbora var så galet pigg fick hålla igen henne i både traven och inte minst galoppen :D))) vet inte vad det var med henne men kul var det.

1 kommentar:

  1. Låter LOVELY frågar du mig!! Jag rider gärna den rundan med C & Selbora när jag kommer ner ;D

    Love U

    SvaraRadera