lördag 19 februari 2011

El

Nu jäklar är det el så det slår gnistror om trådarna till hagen. Selbora har fått känt på elen hon gick fram två ggr men kastade sig bort från elen på engång. Håller sig på avstånd från trådarna. Stort tack till E's pappa som hjälpt mig idag utan honom hade det aldrig fungerat eller blivit bra el. Tack tack tack.

Tack A för att du finns när det krisar stora eller små problem <3

Nu håller jag mina tummar hårt för att det ska fungera hela vägen m elen.

Tack alla som givit mig positiv energi och som tror på Selbora.

1 kommentar:

  1. Hoppas nu allt fungerar med elen.
    Fast jag är rädd för hästar så tror jag helt på Selbora jag ser ju hur fin hon är med Er. Man skall inte lyssna på elaka tungor. mamsen håller alla tummarn att allt skall fungera nu, med Er vackra Selbora/ Kram Mamma

    SvaraRadera